Rozliczenie kosztów centralnego ogrzewania za sezon grzewczy 2023/2024 zostanie wykonane do końca października 2024r.
Otwocka Spółdzielnia Mieszkaniowa informuje, że w związku ze zmianami w Regulaminie rozliczania kosztów dostawy ciepła do budynków i dokonywania rozliczeń z indywidualnymi użytkownikami lokali za centralne ogrzewanie i podgrzanie wody, obowiązującymi od sezonu grzewczego 2023/2024 wynikającymi z rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska występuje konieczność dokonania zmian w systemach informatycznych przez firmy dokonujące rozliczenia.

 

x
Biuro Administracji Osiedla

Osiedle 1000-lecia
Otwock ul. Warszawska 11/13
adm.warszawska@otwockasm.com.pl
(22) 779-25-70, kom. 511 003 479

Godziny przyjęć interesantów:

poniedziałek 14.00-16.30

wtorek           09.00-11.00 i 14.00-15.30

środa             09.00-11.00 i 14.00-15.30

czwartek        09.00-11.00

piątek            09.00-11.00 i 14.00-15.30

 

 

 

Dział Inwestycyjno-Techniczny

Adres: Otwock, ul. Poniatowskiego 24
tel. (22) 779-23-41, (22) 779-56-23, (22) 779-56-27
e-mail: konserwacja@otwockasm.com.pl

Zgłoszenia awarii ciepłowniczych

Zgłoszenie awarii ciepłowniczych i ciepłej wody od 01 lipca 2019 roku pod numerami telefonów:
Nr telefonu (22) 779 25 57
Tel. Komórkowy 693 642 177

Zgłoszenie awarii elektrycznych

W dni powszednie w godzinach 7:30-15:30
Numer telefonu (22) 779-56-27
Poniedziałek-piątek w godzinach 15:30-21:30
Sobota w godzinach 8:00-18:00
Niedziela i święta w godzinach 10:00-18:00
Numer telefonu 503 534 660

Zgłoszenie awarii wodno-kanalizacyjnych i gazowych

W dni powszednie w godzinach 7:30-15:30
Numer telefonu (22) 779-56-23
Poniedziałek-piątek w godzinach 15:30-7:30 i całodobowo w dni wolne od pracy (tylko przecieki na instalacji wodnej, kanalizacyjnej i gazowej).
Numer telefonu 693 642 205