Szanowni Państwo,

W związku pracami aktualizacyjnymi w aplikacji eBOK (elektroniczne biuro obsługi klienta) dostęp do tej usługi aktualnie jest utrudniony. Przepraszamy za utrudnienia.

x
13.03.2020

Załatwianie spraw w biurze i administracjach Spółdzielni.

Szanowni Państwo,

W związku z ogłoszeniem na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii oraz coraz większą liczbą przypadków zachorowań na COVID-19 spowodowanych rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2, mając na celu Państwa bezpieczeństwo oraz pracowników Spółdzielni, uprzejmie informujemy o wstrzymaniu do odwołania bezpośredniej obsługi Interesantów w siedzibach Administracji Osiedli oraz Biurze Zarządu.

W związku z powyższym prosimy Państwa o załatwiania spraw telefonicznie lub drogą elektroniczną. Zachęcamy do korzystania z platformy iMieszkaniec, za pomocą której możecie Państwo zgłaszać awarie, usterki, uwagi i przekazywać inne informacje dla Spółdzielni za pomocą smatrfonu  lub komputera. 

Udostępniamy Państwu możliwość korzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta e-BOK. Rozwiązanie to umożliwia bieżący i zdalny podgląd danych w systemie oraz sprawdzenie swojego salda rachunku bez konieczności wizyty w siedzibie Spółdzielni. 

Zarząd Spółdzielni